czwartek, 19 czerwca 2008

Planszówki w Dzienniku Polskim

Jeżeli ktoś z Was mieszka w Małopolsce, z pewnością bez trudu trafi w kiosku na Dziennik Polski. Ja od urodzenia jestem lublinianinem, więc wspomniana gazeta jest poza moim zasięgiem. W dzisiejszej notce zwracam na Dziennik Polski uwagę z bardzo prostego, zawartego w tytule wpisu powodu.
Dziennik Polski zawiera dodatki tematyczne, zaś w dzisiejszym, czwartkowym numerze, 11 strona dodatku Magnes poświęcona jest grom planszowym. Konkretnie są tam trzy recenzje godnych uwagi planszówek: dwie krótkie i jedna dłuższa. Dłuższą recenzję (Stone Age) napisał Rafał Stanowski, zaś dwie krótsze (StarCraft oraz Citadels) napisałem ja.
Podobny materiał ma pojawiać się w Dzienniku Polskim co dwa tygodnie. Oczywiście polecam, bowiem warto czasami odstawić na bok PeCety i konsole i przyjemnie ze znajomymi spędzić czas przy ciekawych, niekomputerowych grach. Z mojej strony w rubryce DP będą to właśnie takie krótkie, w miarę możliwości napakowane konkretami recenzje. Obecnie wybór planszówek jest przeogromny, w różnych cenach i o różnym stopniu komplikacji. Mam nadzieję, że tego typu publikacje ułatwią wybór dokładnie takich tytułów, które trafią w gusta Czytelnika oraz odradzą zakup tytułów które nie będą w stanie spełnić oczekiwań.

Brak komentarzy: