wtorek, 19 lutego 2008

Rebel Times #5


Po styczniowym poślizgu plan był taki, by lutowy numer Rebel Times - naszego miesięcznika o grach, pojawił się na początku miesiąca. Połowa lutego minęła, pismo jeszcze nie jest do pobrania. Zainteresowanych informuję jednak, że numer jest już złożony i nanoszone są ostatnie poprawki przed publikacją.
Powinien więc pojawić się lada moment. Jak zwykle, do notki dołączam okładkę numeru - możecie wyczytać z niej, co znajduje się wewnątrz. Jak widać, numer jest dość nietypowy: cztery recenzje erpegowe i dwie planszowe. Taka odmiana. W marcu będzie już standardowo, czyli zajmiemy się przede wszystkim planszówkami i karciankami. Tyle o planach, tyle na dziś.

3 komentarze:

jestem_wredna pisze...

Oj nieładnie, nieładnie ;) My tu ciśniemy żeby dotrzymać naszych deadline'ów, a tu co? ;)

ajfel pisze...

Widzisz, w sumie nie chodzi o to by zrzucać winę na kogośtam, niech się rednacz tłumaczy:P Osobiście powiem tyle, że zadeklarowałem że każdy numer w pełni będzie złożony max. 7 dni po otrzymaniu wszystkich tekstów i zdjęć. I zawsze po 4-5 dniach złożony numer oddaję;) Tak też było w tym przypadku, reszta nie ode mnie zależy ;-P

jestem_wredna pisze...

To był w zasadzie żart Ajfel, więc nie musisz się tłumaczyć ;) Mnie tam obsuwa w niczym nie przeszkadza.