piątek, 14 grudnia 2007

Pierwszy wpis - po co?!


Stało się. Odpaliłem dzisiaj swojego prywatnego bloga. Nigdy wcześniej na poważnie żadnego bloga nie prowadziłem i nie było mi to potrzebne do szczęścia. Ogólnie blogosferę uważałem (i nadal uważam) za wielkie internetowe wysypisko śmieci z nielicznymi perełkami gdzieś tam w środku.

Od nie wiem kiedy tworzę i tworzyłem rozmaite serwisy internetowe, zasilałem je swoimi tekstami, wdrażałem modernizacje. Nadal zresztą to robię - pewnie będzie jeszcze okazja o tym napisać. Ale blog? Po co?

Ano właśnie.. skoro już wklepuję tą pierwszą notkę, to może wyjaśnię po co, o czym i dla kogo ten blog powstaje.

Zacznijmy od "po co": Piszę różne rzeczy, interesuję się fantastyką, sporo czytam i recenzuję w różnych miejscach. Wymyśliłem sobie, że mój prywatny blog będzie dobrym miejscem, by informacje o tym co robię uporządkować. Dlatego w pierwszej kolejności polinkowałem w różne miejsca w sieci, gdzie można poczytać część moich recenzji i artykułów, które napisałem w ciągu ostatnich lat. Mam ambitny plan, że lista ta będzie aktualna i sporządzona w rzetelny sposób ;)

Z czasem uświadomiłem sobie, że mam ochotę napisać coś bardziej prywatnego związanego z książkami, grami fabularnymi, planszówkami. Przez szacunek dla Czytelników nie popełnię takich wypocin na łamach artykułu, czy recenzji w portalu / magazynie fantastycznym. A w blogu mogę. Po to jest blog. Mój prywatny, do czytania nikogo nie zmuszam. Jeśli jednak kogoś, któraś z notek zainteresuje, to będzie miło. Jak nie, to trudno:P I tutaj dochodzimy do odpowiedzi na pytanie "dla kogo":

Na pewno dla mnie:) Nie wykluczone, że uda mi się w tym blogu popełnić notki, które okażą się wartościowe i ciekawe dla ludzi interesujących się grami fabularnymi, planszowymi i karcianymi - dla młodszych, starszych i tych kompletnie zdziecinniałych dorosłych:) Jeżeli tak się stanie, to fajnie. Zobaczymy jak to wszystko będzie szło.

Odpowiedzi na pytanie "o czym" w zasadzie już udzieliłem. Blog ten jest o hobby. Zainteresowanie fantastyką dopadło mnie wiele lat temu, zarówno w formie książek, filmów jak i rozmaitych gier. Od iluśtam lat jestem osobą dość aktywną na tym polu w internecie - prowadzę serwisy fantastyczne, piszę recenzje i artykuły, udzielam się na internetowych forach itd. O tym zamierzam sobie pisać w tym blogu. Zawsze gdy będę miał ochotę napisać coś, co nie kwalifikuje się na artykuł bądź recenzję w magazynie / fantastycznym portalu internetowym.
Nie będzie to na pewno internetowy pamiętnik, w którym uzewnętrzniam się w tematach osobistych i zawodowych. Ogólnie jestem facetem, który cieszy się życiem i niewiele narzeka. I to jest w zasadzie wszystko na temat mojego osobistego i zawodowego życia, co na chwilę obecną zamierzam wyznać na łamach swojego bloga:)

I to chwilowo tyle - jak na pierwszą notkę chyba wystarczy. Do napisania mam całkiem sporo, więc kolejnego wpisu można się spodziewać niebawem.

3 komentarze:

Mati pisze...

Super Ajfel ja pomysł popieram w 109%!!

Jarek K. pisze...

bardzo spoko, rozumiem Twoją motywację, bo poniekąd sam się nią kieruję. Mam nadzieję, że prędko nie zrezygnujesz ;p

Anonimowy pisze...

Powodzenia. :)