poniedziałek, 14 stycznia 2008

o planach, poślizgach i jeszcze jednym gadżecie

Dzisiaj tylko ekspresowa garść informacji o moich pracach. W minionym tygodniu nie udało się opublikować styczniowego numeru Rebel Times. Powody różne, między innymi zabrakło zdjęć do dwóch recenzji (wyratował mnie z tej sytuacji Ejdżej - dzięki wielkie!). Połowa tego numeru jest mojego autorstwa, a biorąc pod uwagę że zajmuję się też grafiką i składem (a w tym numerze po części także korektą) - trochę się orobiłem ;) Ale za to w numerze lutowym moich tekstów najprawdopodobniej nie będzie, więc jak komuś moje recenzje nie odpowiadają to powinien się ucieszyć ;-) Tym razem popełniłem trzy recenzje plus ramkę uzupełniającą reckę Warrior Knights. Mam nadzieję, że cały numer przypadnie Wam do gustu, ale jeszcze nie zapraszam do lektury, bo na publikację trzeba jeszcze chwilkę poczekać. Numer złożyłem, teraz Sting i Nataniel czytają i próbują wyłapać ostatnie błędy do poprawienia.
Ponieważ z tym Rebel Timesem miałem więcej roboty niż przewiduje ustawa, recenzje do publikacji na Wrotach Wyobraźni chwilkę muszą poczekać. Będę informował na bieżąco.

I jeszcze raz wspomnę o planszowym StarCrafcie, bowiem w piątek opracowałem jeszcze jeden drobny bajer pomocny podczas rozgrywki. Jest to plansza do rozstrzygania bitew. Do wydruku potrzebny jest jeden arkusz A4 (najlepiej gruby papier fotograficzny i zwykła atramentowa drukarka). Normalnie podczas bitwy ściąga się figurki z obszaru planety i ustawia starcia gdzieś na wolnym fragmencie stołu (zwykle jest z takim miejscem problem, a tym bardziej z miejscem na karty walki użyte w każdym starciu). Wyprodukowałem więc planszę na której jest oznaczone miejsce na 4 starcia (tyle starć może mieć miejsce na obszarze z limitem jednostek równym 4). Taki drobny gadżet - w mojej ocenie bitwy przeprowadza się z nim wygodniej, o ile oczywiście macie na tyle duży stół, by znalazło się miejsce na ten element, oprócz wszystkich innych elementów StarCrafta ;-)
Jeżeli ktoś z Was ma ochotę sobie tą planszę wydrukować, możecie ją pobrać w PDF'ie, jak zwykle z sekcji 'files' w serwisie BoardGameGeek.com, a konkretnie w tym miejscu.

Brak komentarzy: