wtorek, 8 stycznia 2008

Styczniowy Rebel Times z poślizgiem


Dla niezorientowanych: Rebel Times to współtworzony przeze mnie miesięcznik poświęcony grom. Całkowicie darmowy, publikowany w PDF, zawsze do pobrania tutaj.

To, że styczniowy numer Rebel Timesa będzie miał poślizg było wiadomo zanim rozpoczęliśmy nad nim prace. Zaraz po publikacji numeru grudniowego były święta, sylwester i inne okazje do obijania się. Poprzednie numery staraliśmy się publikować zawsze koło 7-8go dnia danego miesiąca. Tym razem będzie trochę później. Właśnie kończymy korektę zebranych na ten numer tekstów. Jutro zaczynamy skład, myślę więc że koniec tygodnia jest realnym terminem publikacji. W najgorszym razie zaraz na początku przyszłego tygodnia.

Do tej notki dorzucam nie publikowaną jeszcze nigdzie, finalną wersję okładki 4go numeru. Widać na niej, co znajdziecie wewnątrz numeru. Tym razem zrecenzowane zostały cztery duże planszówki, dwie karcianki (jedna krajowa i jedna zagraniczna) oraz jeden erpeg.

Ten numer zawiera trzy recenzje mojego autorstwa (Twilight Imperium, Shogun i Saboteur), jeżeli moje plany wypalą - w miarę równolegle z moimi na łamach Wrót Wyobraźni pojawią się dwie moje recenzje innych gier (na razie wstrzymam się z informacją, jakich:P).

Już teraz zapraszam Was do lektury wszystkich tekstów o których jest tu wzmianka, wielkie sorry za poślizg. Mam nadzieję że zawartość numeru Wam to zrekompensuje. Wracam do roboty..

Brak komentarzy: